• +420 237 836 015
  • info@itil-skoleni.cz

Obchodní podmínky

Ceny

Uvedené ceny jsou bez DPH.
Devoteam si vyhrazuje právo na změnu cen, registračních podmínek, změnu v organizaci kurzů z katalogu nebo zrušení kurzu bez předchozího uvedení důvodu.

Fakturace a platby

Při potvrzení kurzu Vám bude ještě před jeho zahájením zaslána faktura splatná po obdržení.

Zrušení kurzu nebo jeho odložení

Bezplatné storno přijímáme nejpozději 10 pracovních dnů před začátkem kurzu. Obdržíme-li storno v období 6 - 10 pracovních dnů před zahájením kurzu, účtujeme 50 % z jeho ceny. V případě, že storno přijmeme v době kratší než 5 pracovních dnů před zahájením kurzu, účtujeme 100 % z jeho ceny. V případě potřeby můžete vyslat náhradníka. Při neúčasti kurzovné nevracíme, ale nabízíme náhradní termín, případně výběr jiného kurzu. Při neomluvené neúčasti kurzovné nevracíme.

Zrušení nebo odložení kurzu ze strany Devoteamu

Devoteam si vyhrazuje právo odložit či zrušit konání kurzu v případě, že se na kurz nepřihlásí dostatečné množství účastníků či z důvodů zásahu vyšší moci. Devoteam se bude snažit upozornit na tuto skutečnost všechny přihlášené účastníky nejméně 5 pracovních dnů před začátkem kurzu (kromě případů zásahu vyšší moci). V případě odložení kurzu budou všichni přihlášení účastníci automaticky registrování na stejný kurz v nejbližším možném termínu.

Privacy Notice

What personal data do we collect?

When you submit an enquiry to us or you subscribe to our newsletter, we ask you for your name, your email address, telephone company name and a brief description of your enquiry.

Why do we collect this information?

We will use your information to respond to your enquiry and hopefully to provide you with the information you need. We do this in order to take steps at your request prior to entering into a contract i.e. as part of pre-sales activity.
When you subsribe to our newsletter, we will use your information to send you our newsletter, which contains information about our training and often includes special offers.
We ask for your consent to do this, and we will only send you our newsletter for as long as you continue to consent.

What do we do with your information?

Your information is stored in our Database system which is hosted by Microsoft. We have a contractual agreement with Microsoft that commits them to providing an appropriate level of safeguards for your personal data. It is not sent outside of the European Economic Area (EEA).
We will read your message and normally respond to you either via telephone or via email. We may ask for your consent to retain your information in our CRM system in order to send you further informtion that we think may be of interest to you.
We will not use the information to make any automated decisions that might affect you.

How long do we keep your information for?

Your information is kept for as long as you continue to consent to receive our newsletter.

Your rights over your information

By law, you can ask us what information we hold about you, and you can ask us to correct it if it is inaccurate.
You can also ask for it to be erased and you can ask for us to give you a copy of the information.
You can also ask us to stop using your information – the simplest way to do this is to withdraw your consent, which you can do at any time, either by clicking the unsubscribe link at the end of any newsletter, or by emailing, writing or telephoning us using the contact details above.

Your right to complain

If you have a complaint about our use of your information, you can contact us at: gdpr@devoteam.lu.